Obsługa recepcji

 

Przywitamy każdego gościa z uśmiechem i służymy pomocą.

Duży wpływ na wizerunek każdej firmy ma tzw. „pierwsze wrażenie”.

Rectus Security oferuje do obsługi recepcji profesjonalnych, sympatycznych i zorientowanych na potrzeby klienta pracowników. Osoby te pełnią ważne funkcje w każdej firmie i są jej wizytówką. To właśnie z pracownikiem recepcji nawiązują pierwszy kontakt Państwa Klienci i Goście.

Zakres obowiązków w usługach recepcyjnych jest tak różnorodny jak sprawy, z którymi Klienci zwracają się do recepcjonistów. Do zadań recepcji należy m.in.: informowanie o przybyciu Gościa, sortowanie korespondencji, mailing i przekierowywanie rozmów telefonicznych. W zależności od potrzeb zaoferujemy Państwu pracownika z odpowiednią znajomością języka obcego.

 

Przykładowe zadania recepcji:

 

  • obsługa telefonu i przekierowanie rozmów
  • sortowanie i przekazywanie korespondencji
  • mailing
  • obsługa osób przychodzących i wychodzących
  • kierowanie odwiedzających (przyjęcie, zapowiedzenie, skierowanie do odpowiedniego miejsca)
  • Kontrole dostępu i wejścia
  • Nadzorowanie dostaw
  • Administrowanie pomieszczeniami konferencyjnymi, serwis w salach konferencyjnych
  • Zarządzanie parkiem samochodowym i pojazdami wypożyczonymi
  • Doradztwo, udzielanie informacji